2010. február 8., hétfő

Egy kis téli játszadozás


Január közepére végre befagyott a zetelaki gát vize. Lehet csúszkálni, korcsolyázni ezerrel gyerekeink és persze a mi örömünkre is. Tegnap a sűrű havazás ellenére elmentünk egyet csúszkálni, mert nagy volt a nyomás a gyerekek részéről. Nem is bántuk meg. Jól szórakoztak ők is de én is, mert volt fotótéma.:-)

Kissé féltettem a fotómasinát, mert nagyon sűrűn havazott, de nem tudtam ellenállni a kísértésnek a gyerekek vidám hancúrozását látva. Szerencsére a Nikon jól bírta a kiképzést pedig jó egy órán keresztül fotóztam vele. Sehol sem ázott be és az akku sem merült le csak egyetlen kis résznyit az ötből. Igaz, hogy nem volt hideg csak -2 -3 fok, de a hó az szakadt rendesen.

10-15 centis hó volt a jégen ezért utat kellett seperjünk hogy korcsolyázni lehessen. Egy kempingszék szánkóvá változott és jöhetett a móka. 


Kicsi a bors de erős

Egy kis vonatozás

Fogócska

Svenkeléssel is próbálkoztam. Persze tudom, hogy nem a legjobb az eredmény, de talán kezdetnek azért elmegy...

Lendületben

Nézd, egy lábbal is tudok korcsolyázni!

Bukfenc előre:-)

Végül a hokibot is előkerült, de nem csúszott a korong a nagy hóban.

Egy vidám csoportkép:-)

8 megjegyzés:

  1. A lenduletben... cimu foto a kedvencem.. nagyon jo a testartas, meg a kompozicio... mondjuk lehetett volna hogysszabb zaridovel...

    VálaszTörlés
  2. Köszi Attila.
    Majd még próbálkozok, remélem lesz alkalom.

    VálaszTörlés
  3. Jól sikerült fotók, "átjön" a hangulata! :)

    VálaszTörlés
  4. Örvendek anTi, hogy átment a hangulat, én is annak szántam, semmi komoly.

    VálaszTörlés
  5. Annyira átjött hogy egy picit irigykedem is...

    [milyen akkut használsz?]

    VálaszTörlés
  6. Leyo, az eredeti Nikon akkut és az eredeti Nikon pótakkut használom már két és fél éve, mióta megvan a gép. EN-EL3e, 1500mAh.

    VálaszTörlés
  7. Ja, az más, Pentax-ba szerencsére 'ceruza' elem megy, viszont az nem viszi annyi ideig...

    VálaszTörlés
  8. Jó kis fotók, vidám téli hangulattal.

    VálaszTörlés