2011. április 10., vasárnap

Tavasz a határban



11 megjegyzés:

  1. nagyon jó ez a kacskaringós táj

    VálaszTörlés
  2. Tyű, de szép helyen laksz. Igazán kellemes a látvány!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a kacskaringós táj tűnt fel elsőnek :)
    Látom zöldül szépen a vidék ott is!
    Milyen magasról készítetted ezt a jó kis képet?

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű látvány. Nagyon kellemes tavaszi tájkép!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Nektek!

    Kőrösi László, bizony szép hely ez, csak én vagyok még gyenge tájfotós, de igyekszem.

    László, nem voltam nagyon magasan az illető helyhez viszonyítva, de távol igen. Légvonalban kb. 1,5km lehetett, ezért teleobjektívvel fotóztam 240mm-en. Közelebb menni nem volt lehetőség, mert épp akkor ment le a nap, csak 3-4 expóra volt időm. Az autóból pillantottam meg, hogy milyen szép fények vannak ott, megálltam és próbáltam lefotózni.

    VálaszTörlés
  6. Nekem is nagyon tetszik! Remek színek és fények, nekem érdekes módon az ősz jut eszembe a képről :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Erzsébet,
    Ez az első látogatásom az oldaladon. Gyönyörű ez a tájkép. Nagyon szép az átmenet, ahogy látni miként kell újból életre az alvó természet. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  8. Örvendek Miklós a látogatásodnak, máskor is szívesen veszem, ha lesz érdekes látnivaló számodra.

    VálaszTörlés