2013. április 11., csütörtök

Híd a Moldva folyón

Štefánikův Most, Praha

12 megjegyzés:

  1. Szép alkonyi (?) kép. Az embernek kedve támad odamenni.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Majdnem eltévedtem emiatt a kép miatt, de úgy éreztem ezt nem szabad kihagyni, mire végeztem a csapat már eltűnt a szemem elől.

      Törlés
  3. Nagyszerű kép! Hogyan tudtad így irányítani a napsütést? :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű fények, szinte aranyban úszik az egész híd.
    Érdemes volt a fotóért kockáztatni egy kis bolyongás lehetőségét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örvendek, hogy a kép is meglett és el sem tévedtem.:-)

      Törlés
  5. Olyan szép Prága...hálás téma! :)Remélem mutatsz még képeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze mutatok még, nekem is nagyon tetszett. Minden nap dolgozok fel képeket most kb. egy hétig és teszek a blogra is.

      Törlés
  6. Nos igen, Prága mindig is vonzott engem, de méginkább maga Csehország. De majd egyszer.
    Szép lett a fotód.
    Üdv, Lehel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak biztatni tudlak, de tudom nagyon nem kell... Örvendek a véleményednek.:-)

      Törlés