2016. február 27., szombat

A mi telünk a mi hegyünkön

Ezen a télen sajnos keresni kellett a havat. Nem tudom, hogy ellopták-e vagy exportálták vagy valamilyen módon elsinkófálta valaki, de nekünk igen kevés jutott belőle. Ezért én időnként a Madarasi Hargitán keresgéltem az igazi telet és mondhatom, hogy meg is találtam. Sízés közben kattintgattam egyet egyet a telefonommal és kis kompakt géppel, hogy a fotózáshoz se legyek hűtlen.
A fotók minősége hagy kívánni valót maga után, de ezért hadd okoljam a gyengébb technikát, ugyanis örültem, ha a saját testi épségemre tudok ügyelni, nemhogy még egy komolyabb fotómasinára is.

*

 **


 ***


 ****


 *****


 ******


 *******


********

8 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos képek, az igazi tél lehelete érződik rajtuk (ami nálunk még az idén nem volt).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örvendek, ha ezt a hangulatot adják át a képek, tulajdonképp ilyen telek kellenének, mi legalábbis ilyenekhez szoktunk.

      Törlés
  2. Szerintem is nagyon hangulatos és szép képek.
    Ezek a telek eltűnőben vannak. A klímaváltozás egy csökkenő szakaszát éljük meg. Itt az Alpokban sincs ez másként.
    Emlékeink és fotóink bizonyítják az utánunk következőknek, hogy miben is lehetett/volt részünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon remélem, hogy ez csak egy szeszélyes hó nélküli tél volt és a következő már sokkal jobb lesz.
      Köszi, hogy írtál.:-)

      Törlés
  3. Bizony, lassan hiánycikk lesz a hó. A képek a gyengébb technika ellenére is nagyon szépek lettek. A sí tudásodért meg külön irigyellek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amit lehet kihoztam a nyersanyagokból, de a telefonos kamera és a kis kompakt mégsem veheti fel a versenyt egy tükrössel.
      A sítudásom nem túl ragyogó, pl az utolsó képen lévő lejtőn esés nélkül alig tudok lejönni.
      Örvendek a véleményednek.:-)

      Törlés
  4. Hó itt egész télen egyszer volt, pár nap alatt az is elolvadt.
    Jók ezek a képek, ne szabadkozz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örvendek, ha tetszenek.:)
      Hó felénk sem mindenütt volt, de ez itt 1800m tengerszint feletti magasság körül van.

      Törlés