2017. október 22., vasárnap

Trófeám

A III. Székelyföldi Fotóbiennálén a "Kenyér" kategóriában II. díjat nyertem és a Magyar Fotóművészek Világszövetsége arany éremmel díjazta a fotómat.
A pályázatról itt lehet bővebben olvasni. Egy kis hiba sajnos becsúszott, ugyanis "marosvásárhelyinek" mutattak be a díjkiosztó gálán és a sajtóba is így ment be, pedig felhívtam a figyelmüket a tévedésre. Ezennel megerősítem, hisz sokan tudják ezt, hogy Székelyudvarhelyen születtem és jelenleg zetelaki lakos vagyok.:-)
E kis bosszúság ellenére természetesen boldogság tölt el, hisz eddigi hobbifotós pályafutásom legnagyobb eredménye ez.
 
 *


 **


***

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép trófea, gratulálok!
    (A jobboldali kép is ott volt?)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Gábor! A jobb oldali képet is beküldtem a pályázatra és az is bekerült a katalógusba valamint a kiállításra is.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Szép emlékek mindkét alanyodnál tett látogatás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Réka, hátha lesz még ilyesmiben részünk.:-)

      Törlés
  4. Ez igen, remek eredmény, gratulálok! Mindig tetszettek az életképeid, ezek is nagyszerűek!

    VálaszTörlés
  5. Megérdemelt a díj, jó ideje be-be nézek hozzád, mindig találok valami jót. :) Gratulálok, jó egészséget kívánok!
    Üdvözlettel , ladikos

    VálaszTörlés