2009. november 23., hétfő

A kis kosztosaim


Még nem esett le a hó, de a cinegék máris rákaptak az etetőnkre. Minden nap öt dióval többet esznek meg, egyre bátrabbak és többen vannak. Amikor reggel a fészerben, ahol a leshelyem is van, töröm a diót nekik már lesnek be és valósággal sürgetnek hogy siessek.:-) Akkor sem zavartatják magukat, ha az eledel elhelyezése után ott maradok az etető mellett 1-2m távolságra és készítek pár képet róluk.

A kis "barát" lesi a kaját


Nekem is hagyjatok!


Persze, miután csillapították éhségüket, óvatosabbak lesznek, olyankor a leshelyemről fotózok.
Mielőtt lemenne a nap még csippentenek egy párat, ha még van dió az etetőben. Szoktam gondoskodni róla, hogy legyen.:-)

A cinege "kabátja"

2 megjegyzés:

  1. Ez, egy csodás felvétel.

    Tavaly én is adtam nekik diót, jó apróra vágva, hozzá se nyúltak! Csak a napraforgó! Abból viszont heti 7-8 kiló. nálunk talán kétszázan is jönnek, de mindenféle madarak. Tudtad, hogy vizet is kell nekik adni? Főleg minuszokba, mert akkor minden befagy. Nem egyszerű dolog, azt elmondom!:)))

    VálaszTörlés
  2. Az "enyémek" szeretik a diót szerencsére, sőt imádják. A kertünk végében folyik a Nagyküküllő folyó, amikor befagy akkor majd adok vizet is. Ha nem fagy be akkor szerintem nincs értelme itatni. Nyáron próbáltam, de rá sem hederítettek az itatóra.
    Örvendek, hogy benéztél.:-)

    VálaszTörlés