2010. március 7., vasárnap

Ismét madarak


Ma egész nap szép idő volt és készültem, hogy a délutáni fényeknél fotózok egy kicsit. Újra bevetettem a szalonnás cselt, lett is galiba a cinegék között. Persze senki nem sérült meg és remélem jól is laktak a drága kis modelleim.:-)

Remélem nekem is hagytok!


A rigóknak is adtam almát és még mindig nem tudok betelni a szépségükkel, ezért készítettem egy pár fotót. Sajnos ők eléggé béketűrő madarak mert csak egyenként esznek, nem veszekednek a kaja felett, tehát rigóakció nincs.

***


A feketerigó nagyon óvatos és a többi madártól főleg a fenyőrigótól nagyon fél, csak a földről mert enni. Elég nehéz volt a fekete madarat a fehér hóban fotózni, így sikerült:

Én is szeretem az almát


5 megjegyzés:

  1. Szoktál természetfotó pályázatokra nevezni? Szerintem a madaras képeiddel nagyon jó eséllyel indulhatnál a fődíjért!

    VálaszTörlés
  2. A fődíjért pályázni túlzás lenne ezekkel a madárfotókkal, nagyon magas a szinvonal a természetfotó pályázatokon. De azért szerencsét próbálni lehet.:-)

    VálaszTörlés
  3. Tele vannak szeretettel ezek a madárfotóid. Jó nézegetni őket.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű fotók, ezekről a szépséges madarakról! Szeretem nézegetni őket! :)

    VálaszTörlés
  5. Lovely shot of the Fieldfare.
    Thankfully our snow has gone now.

    VálaszTörlés