2010. március 14., vasárnap

Még mindig madarak, madarak, madarak


Úgy látszik nagyon beleszerettem a madarakba. Amíg ki nem tavaszodik már egyebet nem is fogok fotózni. Lehet, hogy lassacskán unalmas lesz nézegetni a madárfotóimat, de én mégazértis felteszek még egy párat.:-)

Ősszel az etetést dióval kezdtem és most a tél végén ismét dióval kecsegtetem a madárkáimat. Ennek a szajkók is nagyon örülnek: megérkeznek az etetőhöz és megmutatják a cinegéknek, hogy hogyan kell igazán hatékonyan diót enni. A kis cinegék pedig csak bámulják, hogy másodpercenként tünik el a szajkó begyében egy-egy negyed dióbél ami kettejüknek is elég lenne pár percig csipegetni.


A feketerigó még mindig a földön keresgél és az etetőből lehullott eledelt szedegeti. Szeretném elkapni egyszer egy faágon is, de eddig még nem volt szerencsém ehhez. De ami késik, nem múlik, ha nem az idei szezonban akkor a következőben gondolom sikerülni fog. Addig is íme egy földönfutó rigó:


6 megjegyzés:

  1. Nem, egyáltalán nem unalmas, mindig nagy élvezettel nézegetem a képeidet, csak kényeztess minket ezekkel a csodaszép fotókkal!

    A mostaniak is nagyon klasszak, gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Madarakból sosem elég! :)

    VálaszTörlés
  3. Na nem baj, mert hamarosan jonnek a fák, de kellenek a madarak is :-o)

    VálaszTörlés
  4. Örvendek, hogy nem találjátok annyira unalmasnak.:-)

    VálaszTörlés
  5. Remek, remek, remek. Nem unalmas, jöhet még!

    VálaszTörlés
  6. I always enjoy your bird pictures.
    The Jay is a beauty. I've yet to get a good picture of this bird.

    VálaszTörlés